Szia!Jó,hogy megtaláltál:)Cserébe remélem Te is megtalálsz mindent az oldalamon, amit szeretnél!A muffin megunhatatlan és nagyon finom sütemény!Ezen az oldalon rengeteg muffin receptet találsz teljesen ingyen!De természetesen ha fizetni szeretnél a receptekért, akkor nyugodtan zárd be ezt az oldalt!
Az oldalt sűrűn frissítem, hogy újabb és újabb muffin receptekkel örvendeztessem meg a közönséget!Az oldal, azért jött létre, hogy Téged kiszolgáljon, ezért örömmel fogadok minden észrevételt, kritikát, javaslatot.

2009. július 19., vasárnap

Rumos muffin recept

Rumos muffin recept




Rumos muffin hozzávalói :


15 dkg liszt
10 dkg étkezési keményítő
fél cs sütőpor
csipet só
1 cs vaníliáscukor
4 tojás
2 dl olaj
2 ek rum
15 dkg cukor
porcukor


Rumos muffin elkészítése :

A lisztet, a keményítőt, a sütőport, a sót, a vaníliáscukrot keverjük össze.A tojásokat az olajjal, a rummal és a cukorral keverjük habosra, majd adjuk hozzá a lisztes keveréket.A masszát töltsük a kivajazott muffinformákba és 160 fokra előmelegített sütőbe helyezzük, majd kb 20 percig süssük.A kihűlt muffinok tetejét díszítsük porcukorral.

2 megjegyzés:

ambrus80 írta...

nagyon fincsi,de szerintem 1 kis cukor még mehet bele!ja és arumból3-4 kanállal is mert ugy jobban érzik!én 29 éves srác vok és imádok sütni!szoktam bele tenni csokidarabokat is és nagyon finom!merem ajánlani minden amatőrnek is!én is az vok!

Orsi írta...

Szia!
Ez a kép az enyém.Megtennéd,hogy feltünteted a forrást(linkkel együtt)!?