Szia!Jó,hogy megtaláltál:)Cserébe remélem Te is megtalálsz mindent az oldalamon, amit szeretnél!A muffin megunhatatlan és nagyon finom sütemény!Ezen az oldalon rengeteg muffin receptet találsz teljesen ingyen!De természetesen ha fizetni szeretnél a receptekért, akkor nyugodtan zárd be ezt az oldalt!
Az oldalt sűrűn frissítem, hogy újabb és újabb muffin receptekkel örvendeztessem meg a közönséget!Az oldal, azért jött létre, hogy Téged kiszolgáljon, ezért örömmel fogadok minden észrevételt, kritikát, javaslatot.

2009. július 19., vasárnap

Kakaos muffin recept

Kakaós muffin recept



Kakaós muffin hozzávalói :

3 tojás
20 dkg Nesquik kakaópor
15 dkg margarin
25 dkg liszt
2 kávéskanál szódabikarbóna
1 dl tej

Kakaós muffin elkészítése :

A 3 tojás sárgáját keverjük össze a kakaóval, majd kis adagokban adjuk hozzá a margarint.Alaposan keverjük össze, ezek után adjuk hozzá a lisztet, a tejet és a szódabikarbónát.Verjük kemény habbá és forgassuk bele a tésztába.A muffinsütőt vajazzuk ki, majd kanalazzuk bele a masszát.Előmelegített sütőben kb 25 perc alatt süssük készre a muffinokat.

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Ezt is érdemes megnézni: Melinda recept oldala - http://recept.try.hu

Lena írta...

Javasolom azt is ,hogy egy kis Keserű kakaóport is rakjunk bele!
(Nekem Úgy finomabb lett!)

Buborék

Anyatigris írta...

http://www.hotdog.hu/magazin/magazin_article.hot?m_id=26944&a_id=560032&h_id=83410

A kép az én magazinomból lett áttéve.................Ilyenkor légyszi jelöld már meg a forrást, ha valamit "elemelsz"!
Köszi!

Gyurgyik Tímea írta...

Nagyon finom lett, én a tetejére raktam Nesquik golyókat is :-)